Obchodní podmínky

Poskytovatel: Mgr. Tereza Vejvodová

IČO: 11793911
Sídlo: Čelakovského 1106/14, 301 00, Plzeň
Kontakt: GSM: +420 736 131 700, e-mail: vejvodovat@seznam.cz, webová stránka: www.calente.cz, datová schránka: 4s52vbe

Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztah mezi poskytovatelem služby Tereza Vejvodová (dále jen „poskytovatel“) a fyzickými nebo právnickými osobami, které využívají její služby (dále jen „klient“).

  1. Předmět služeb

1.1 Poskytovatel nabízí osobní sezení a on-line služby v oblasti pro fyzickou a duševní pohodu člověka (celostní terapie, vedené meditace a relaxace), masáže (s doklady osvědčující odbornou způsobilost) mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti (vzdělávací workshopy, semináře).

1.2 Tyto služby pro fyzickou a dušení pohodu člověka a masážní služby (dále jen „sezení“) jsou poskytovány na základě individuální, předem sjednané a právně závazné smlouvy mezi klientem a poskytovatelem.

1.3 Poskytovatel není prodejcem zboží, ale poskytuje výhradně služby, jejichž rozsah je definován smlouvou mezi klientem a poskytovatelem.

1.4 Služby typu workshop, semináře jsou předem definovány jejich popisem a rozsahem v nabídce na webové stránce, nebo na sociálních sítích (událost na Facebook, plakát, text zaslaný na e-mail v newsletteru).

  1. Platba za služby

2.1 Ceny za služby jsou pevné a nesmluvní. Aktuální ceník je k dispozici na vyžádání a je uveden na webových stránkách. 

2.2 Platby za on-line služby, vzdělávací worskhopy se provádějí předem, před zahájením poskytování služby, a to převodem na účet, nebo pomocí generovaného QR kódu pro platbu. Platba je splatná do 3 dnů od zaslání objednávky/rezervace workshopu, on-line služby.

2.3 Platby za fyzická sezení se hradí po jejich ukončení, pokud není dohodnuto jinak. Úhrada může být provedena v hotovosti, nebo pomocí generovaného QR kódu. 

2.4 K ceně za sezení jsou dále připočteny náklady za cestovné (v případě služeb poskytovaných mimo Plzeň) a za pronájem prostor (individuální prostor a přístup, podle požadavku klienta, předem určeno smluvně).

  1. Poskytování služeb

3.1 Služby jsou poskytovány v České republice, hlavně v lokalitě Plzeň.

3.2 Termíny sezení jsou sjednávány individuálně na základě vzájemné dohody mezi klientem a poskytovatelem.

3.3 Využití dárkového poukazu na službu je nutno nahlásit předem pro ověření platnosti dárkového poukazu.

  1. Storno podmínky

4.1 V případě zrušení domluveného sezení méně než 48 hodin před jeho začátkem je klient povinen uhradit 50 % z částky za sezení jako storno poplatek. Storno poplatek se účtuje i v případě domluveného sezení na dárkový poukaz.

4.2 Pokud se klient dostaví na předem dohodnutý termín se zpožděním, toto zpoždění se zahrnuje do celkového rezervovaného času a je za něj naúčtovaná odpovídající částka.

4.3 Při zrušení termínu s dostatečným předstihem (více než 48 hodin) nebude storno poplatek účtován.

4.4 Zrušení účasti na vzdělávacím workshopu/akci – uhrazená částka je nevratná v plné výši (lze využít náhradního účastníka).

4.5 Dárkové poukazy mají platnost 3 měsíce od data jejich vystavení. Po uplynutí automaticky propadají bez náhrady.

4.6 Poskytovatel má právo sezení okamžitě zrušit v případě, že klient:

  • vykazuje zjevné příznaky infekčních onemocnění
  • vykazuje zjevné příznaky opilosti, nebo je pod vlivem návykových látek
  • vykazuje zjevné příznaky zdravotních problémů
  • se dostaví na sezení v nevyhovujícím hygienickém stavu
  • se bude i přes opakovanou výzvu chovat hrubě, agresivně či jiným nepřístojným způsobem
  1. Mlčenlivost a ochrana osobních údajů

5.1 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích získaných v rámci poskytování služeb.

5.2 Veškeré osobní údaje klienta jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy, zejména nařízením GDPR (nařízení (EU) 2016/679) o ochraně osobních údajů. Osobní údaje budou použity výhradně pro účely plnění smlouvy a nebudou poskytovány třetím stranám bez výslovného souhlasu klienta.

  1. Závěrečná ustanovení

6.1 Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 1. 2025.

6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky. Změny budou oznámeny klientovi před vstupem nové verze podmínek v platnost.